FANDOM

Film My little pony Equestria Girls przedstawia przygody naszych bohaterek serialu: My little pony. Kradnie złodziejka koronę Twilight i ucieka do portalu wraz z koroną. Jako ludzie. Twilight Sparkle i Spike,który nie mógł się powstrzymać i wbiegł z Twilight do portalu.

EquestriaGirls

Docierają tam i Twilight Sparkle nie wiedziała,że chodzi się na nogach,a sobie pobiegła jak kucyk i zobaczył go pewny chłopak z psem. Spike został psem,nie smokiem,a Twilight Sparkle jako człowiek. Poznała tam swoje przyjaciółki jako ludzie.

Kradzież korony Księżniczki Twilight Sparkle: Edytuj

Pewnej nocy, gdy Twilight Sparkle spała, do Kryształowego Miasteczka w dostała się złodziejka ( Sunset Shimmer ) która chciała ukraść jej koronę. Weszła do jej pokoju i wzięła jej,a na jej miejsce dała koronę nie prawdziwą. Sunset Shimmer chciała jak najszybciej wyjść lecz Spike jako nadal smok,podłożył jej ogon gdy spał i złodziejka upadła. Spike i Twilight Sparkle się obudzili i w oczach Księżniczki błysknęła gwiazdka korony. Księżniczka Twilight Sparkle i Spike wybiegli i Twilight zaczęła krzyczeć: Złodziej! Ukradł mi koronę! Po tym jak Księżniczka krzyczała,przyjaciółki obudziły się i pomogły i też biegły za nią i próbowały do gonić złodziejkę. Twilight w końcu udało się złapać ją. Gdy Księżniczka na nią upadła, korna po odbijała się o różne meble, aż w końcu poleciała prosto w portal do wirtualnego świata.

Przejście przez portal: Edytuj

Twilight Sparkle nie wiedziała kto to jest, więc następnego dnia poszła z przyjaciółkami do Księżniczki: Celesti, Cadens i Luny. Księżniczka wyjaśniła,że to była,była uczennica jej,Sunset Shimmer. Przyjęła naukę tuż przed Twilight Sparkle, ale gdy nie osiągnęła tego co chciała, tak szybko jak chciała, stała się zła i to ją zmusiło do kradzieży korony. Twilight nadal nie wiedziała,gdzie ona zabrała jej koronę i gdzie ona jest. Księżniczki zaprowadziły przyjaciółki i Księżniczkę Twilight Sparkle wraz ze Spikem do portalu,gdzie Sunset Shimmer z koroną trafiły.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki