FANDOM

Fluttershy jest nie śmiałą osobą ale lubi opiekować się zwierzątkami. Lubi ona spokój i zwiezątka,którym pomaga. Mówi ona po cichu, co czasami nie da się jej usłyszeć. Jest ona poznana przez Twilight jako druga.

Images (2)

Wygląd: Edytuj

To dziewczyna z jasno różowymi włosami ( falowanymi ) Ma piękne duże i niebieskie oczy. Jest ona koloru żółtego. Ma ona białą górę uniformu czyli koszulkę i zieloną spódniczkę ze znaczkiem,który posiada w świecie kucyków czyli w Equestrii. Są to trzy motylki. Jeden jest jasno różowy, drugi ciemny różowy,a ostatni jest biały.

Film poznający Fluttershy. Edytuj

My Little Pony- Equestria dziewczyny - Poznać Fluttershy00:52

My Little Pony- Equestria dziewczyny - Poznać Fluttershy

Poznaj Fluttershy! Ta dziewczyna może być nieśmiały, ale przekonasz się, nikt nie Kinder lub więcej miłości w Canterlot wysoko!

Za pomocą magicznego lustra, Twilight Sparkle podróżuje do alternatywnego wszechświata, aby odzyskać koronę, który został skradziony z Imperium Kryształowej. Po jej przybyciu ona jest przerażona, aby dowiedzieć się, że stała się człowiekiem.

Fluttershy jako lalka. Edytuj

Nasza nie śmiała Fluttershy jest sprzedawana jako: lalka,lalka z kucykiem,kucyk i kucyk z innymi kucykami.

26781916
Images (3)
My-little-pony-equestria-girls-rainbow-rocks-fluttershy-active-lalka-m-iext27641979
My-little-pony-equestria-girls-rainbow-rocks-fluttershy-lalka-podstawowa-b-iext27374271
My-little-pony-equestria-girls-lalka-podstawowa-fluttershy-a3994a4099.1868806.2
Pobrane (1)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki